Some will se and some will not

Då är man tillbaka efter en dåligt uppdaterande vecka, men va fan, är sommar ju (:

Veckan hittills har varit bra och har haft ett par riktigt sköna stunder på jobb. Jäkla vilken underhållning man kan få genom sms av Martina, skrämde nog bort ett X antal kunder när jag fick skrattanfall xD sms:en lägger jag upp sen. Men fan vad mkt skumt folk det finns xD

Måndagen blev det jobb till 20.00 sen kom dadi och hämtade mig. Körde hem, helt död, men Robin lyckades övertala mig till en öl på hampan så halv 12 tog man tåget in till stan och avnjöt en trevlig kväll på hampan :)

Tisdagen bjöd också på jobb hela dagen, sen på kvällen tog jag en 2h lång powerwalk runt påarp på landet. Jäkligt mysigt att gå i denna fina natur i skymningen och bara njuta och rensa tankarna. Blev en snabbis till min moster på hemvägen vid 11-tiden, kollade lite på SATC, hon och jag älskar den serien och kan kolla avsnitten hur många gånger som helst. Sen kom man inte till sängs förrän halv 4, haha, tiden gick skitsnabbt den kvällen :s¨

Onsdagen väckte mamma en vid halv 9, jäkla va trött jag va, placerade oss på stranden vid halv 10, men så jäkla molnigt så efter lite badande drog vi hem vid 1. resten av dagen slöade jag och busade med hundarna. Passade på att städa rummet vilket behövdes, haha, såg  knappt golvet för alla kläder xD
På kvällen blev det mat på Mezo med Robin följt av en promenade längs stranden (:
Kommer in på knutan och träffar Fidde & Stolpe där, säger hejdå till Robin, kollar på klockan där uppe som visar 00.10 så vi går ned till tåget. Kommer ned och ser tåget rullar iväg, haha, då visar klockan där nere 00.17. Vi bara vad i helvete, går upp och då är inte klockan ens kvart över där. Fick bli ringa dadi och ta en återställare dvs Cola och pommes på donkan med dem 4 pågarna.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Vaknade och gick upp vid halv 12, gick ut i solen i tshirts och trosor, la mig på gräsmattan. Då kommer min älskling och kryper upp i min famn så jag kan gräva ned min näsa i hans päls. Sen la vi där en stund och sov, världens bästa <3
Åt frukost till filmen Dear John, en mkt bra film, vet inte vilken som är bäst den eller The Notebook. Dock en mkt snyggare hunk i Dear John även om jag alltid varit svag för Ryan Gosling sen Young Hercules. Men Channing Tatum smälter man för redan i She's the man, haha, ge mig is och papper nu, dreglar xD

Sen fick man ett sms av grannen att där fanns mat så in där och tömmer deras ord på tacos. Sen blev det kaffe följt av Buzz junior med kidsen. Lilla Molly klättrade upp i min famn en stnd när vi spelade, så underbar hhon är, älskar barn. Efter 20 spel låg jag och barnen döda i soffan och kollade tv. Typ min dag :P

Nä nu blir det ngn film och sen nannedags :)

Farligt snygg den där Channing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0