Döläckert

Gårdagen bjöd på film med Jojje. Hahaha, först skrämmer han ihjäl mig med att komma in i mitt rum utan att jag märker ngt och hör helt plötsligt ngn klämma på en flaska bakom mig. Mamma hade lagt sig så vänder mig skiträdd runtom och där står Jojje och stirrar ut en som en annan mentalsjuk människa, haha! Sen bara helt random sätter han in en tampong i näsan, haha, jag dog av skratt, sjuka människa.

Kvällsunderhållningen var den nya skräckisen human centipede, NEJ TACK fy fan vad dålig. Jag och jojje ägnade första timmen åt att skrika åt filmen och kommentera hur korkade brudar är i filmer, ah, blir förbannad bara av att tänka på det.

Idag blev det stranden med Martiba. Ska jobba på hennes jobb onsdag 15.00-20.00 och torsdag 10.00-15.00.
Efter stranden tog vi en tur i stan, hittade en tröja och 3 trosor på rean hos Gina, jag är kär i trosorna med dödskallar, döläckra!

Sen gick vi till Lagerhaus och köpte några saker till Sandy. Hennes hund har hjärntumör och ska avlivas snart så för att visa att vi älskar henne och finns här för henne köpte vi en liten påse där det stod att hon är söt som godis, choklad med texten tröstchoklad, ta en bit och det blir bättre, godisask med goda gubbar buggar samt lite med. Usch, lider med dig gumman, att förlora sin bästa vän, tanken är hemsk ♥ Vi finns här för dig och älskar dig!

Annars skulle man vara duktig idag och ta en runda på cyklen första gången i år. Kommer ut i garaget, plockar ned cyklen och upptäcker att framhjulet inte har luft. Så då går man in till grannen för att låna pump och upptäcker att det är punka, ngt lycklig eller inte. Ringer pappa på mobilen för att fråga vart extra hjulet ligger. Då är mobilen avstängd och jag rotar igenom förrådet utan ngn framgång. Arg som ett bi tar jag min driver och golfbollarna. Tar på mig min golfhandske (skönt att känna skinnet mot huden igen) går ut i skogen och tar ut min ilska på golfbollarna. Ja vad ska man göra?! bättre än att skrika och ha sig, haha.

Sedan lugnar man ned sig med kaffe och popcorn hos grannen. drar vid halv 12 då Göran lägger kommentaren "Jaså redan gå, är inte det lite för tidigt för din del?" haha, jag bara wtf, nu ska man bli mobbad med.

Nä lite tv och sms sen sängen. See ya








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0