Vinter AVGÅ!

Nu tycker jag att det är dags för vintern att gå tillbaka till där den kom ifrån för nu är jag trött på kylan! Är verkligen inte född till att bo i detta land under vintern, nej fy fan, bara 20 grader är för kallt för min del :P

Så nu har man fixat scemat, på fredagen har jag kemi till 16.30 tack o lov är det bara 5 gånger vi har den lektionen för laborationer, ska bli kul att ha kemi utanför komvux med folk från campus :)

Fast dagens värsta var cykelturen hem, fy fan, min näsa, snacka om köldskador x) Så satans kallt och endå är cykeltur på högst 5 min och halka, fast halka är roligt x) Det är ju skoj att temperaturen är... ja vad är tempraturen?... den visar...-8.2 WHUT! nästan värre än nyår och då var det kallt, runt -11!

Här är iaf schemat:


måndag tisdag onsdag torsdag fredag
08.15-10.00 Kemi B Matematik D Fysik B Kemi B Fysik B
10.15-11.45 Fysik B Fysik B Miljökunskap Fysik B Fysik B
12.30-14.00


Matematik D
14.15-15.45


Miljökunskap
13.00-16.30



Kemi B
15.15-17.00
Kemi B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0