That was a fine night

Gårkvällen var jäkligt roligt. Först Stinsen med Henke och hans kompisar, tog en cider där (det enda jag drack på hela kvällen om vi inte ska räkna med allt jag smakade). Sen vidare till pascha vid 12 med Henke & Co och träffa Sandy & Co, gratis inträde och dansa loss till 2 x) Benen är helt sega idag x) Sen donkan i 5 minuter och tåget hem, haha, gud, proppat när alla man känner ska trängas på 10-12 platser :P
Tackar alla för en härlig kväll.

Vaknade halv 10 idag så jag och mamma begav oss till klippan till uppfödaren. Käkade frukost och la på golvet med massa hundar, härlit! Nu sitter man bara framför datan/tv:n med min Man i sängen som sover gott, min lilla älskade Gaston ♥ Snart plugga och sen är det the hills, the city, Greek och mkt mer (:



Falkman, Jojje och Jonna från Jojje förra helgen.



Angelica från Förra helgen


Grabbarna grus ^^ från igår: Carl, Emil,Henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0