Nyårssaluten

Hej alla.
Vill meddela och be om ursäkt till de som skickade gott nytt år i torsdes men inte fick svar, var som sagt inte i mitt bästa tillstånd och har råkat radera inkorgen.

Ang. om mina framtidsplaner får det bli senare ikväll eller imorgon, saluten börjar inte förrän 7 endå för seniorerna.

Bilder från idag:

Jag underhåller mig själv medan Sandy skrapar rutorna på bilen x) (har kommit underfund med att jag har rätt blåa ögon :P)



Påarp(vita) mot mörarp, vann med 8-0 så nu ska påarp möta Fortuna som vann sin match mot Kropp med 7-2



Ett av de 8 målen x)



Fortuna mot kropp,Fortuna vinst med 7-2



Underhållning i pausen från Filip och hans gäng, fotbollstrix :)





Råå mot Eskilsminne, Eskil van med 4-2 och ska möta Stattena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0