Galnaste på läääänge

OMG, vart ska jag ens börja? typ Hej alla :)

Nyår var galet, den hamnar på näst bästa nyårsafton ever, nyår för 2 år sedan toppar det mesta xD


Ja, då får jag väl frsöka återberätta nyår så som jag minns det, dvs med lite hjälp i efterhand x)


Nyår 09/10

Firandet började hos Sandy med att honhade gjort en tacospaj :) mkt gott Sandy! Snackade lite och sånt mysigt runt det pyntade bordet.

Efter det vr det bara att sätta igång på allvar, fram med kortleken och andra shot/drickspel och nyårssupandet tog sin start. Hahahaha, kom precis att tänka på att innan vi drog (vid 7 snåret) så gick alla 5 (C,M,L,S och jag) ut och tog fram våra glittersprayburkar och chicks gone wild! Fy fan, glitter överallt! we love it.

V
id halv 8 tog vi tåget in till stan och skramlade oss fram till bussar och till sist Denises lägenhet. Där väntade värme, thank god! och ännu mer festande och glatt folk. Mkt trevligt. Sen blev det dagför den sista förfesten på Olympia hos Felix kompisar, massa snobbar överallt, men i hade skitskoj endå. Där är det rätt syddigt, det va då jag började ordentligt med mina champagne och ni som känner mig vet att jag blir snabbt borta på champagne :P

Sen har jag lite vaga minnen om att jag, Martina och Carro drog till tivoli, hahaha, väldigt vagt, minns lite och att jag försökte smuggla in ett hårspray?! whut?! hahaha och en champagneflaskan, men tappade ort flaskan och sen hårsprayet till 12 tiden. Just det, någon som sett min glittriga hatt? haha, den försvann oxo men i utbyte fick jag en slips, vems är den? :s

Hahaha, aja, sen var det ju tivoli då, hha, frta jag gör är att gå till baren och beställa cola, int nykter och jag ville ju dansa och dansa blev det när jag nyktrat till lite. Henke Henke Henke, vad fan skulle jag gjort utan dig på tivoli, du räddade min dåliga balans, men kul hade jag :D just et, haha, brandalarmet gick igång, haha och jag, smarthuvet trodde det va intro på en ny låt (va ingen vanlig larmsignal kan jag säga, många verkade förvirrade). Så jag säger till dj:n att bya låt för detta va riktigt dåligt och hanfata inte och jg börjar bli irriterad sen helt plötsligt är det nästan bara jag, Caro och Martina kvar där inne så vi går då ut. Galet ärute, folk knuffas oc frös, jag stod mestoch skrattade, träffade ju Tommy och Armend i klungan, minns bara Armend står helt pressad mot rutan, fan vad jag garvade och Angelica skriker och skäller på allt och alla x)

Efter en cirka 10 min släpper dem in en igen och jag trillar vid garderoberna sen, haha, vadå ingen balans x) men snabbt upp på fötterna igenoch svamlar ngt i telefonen till Angelica och går mot dansgolvet igen. och bara dansa loss en stund till. Sen blev det taxi till Tobias kompis innan vi drog till Tobias vid halv 4-4 tiden :)

Och mina damer och herrar, ngt av dt sjukaste som jag tyvärr missade, Sandy trillar av stora scenen på tivoli, hahaha, helt otroligt, så typiskt Sandy x) Jag kan meddela att hon idag mår bra dock lite svårt att gå x) och jag har lte skrapsår här och där, men vad gör man inte för en lyckad nyår? ;)

Lite bilder från kvällen:

Den nya frisyren :)


Från sidan


Hos Sandy, lite drickspel efter maten ;D


Mina 4 brudar ;)



Nu börjas partyt hos Sandy


Yeah,PARDEY!





Min fina spårlöst försvunna hatt x)


Hos Denise, haha, fattar inte vd jag gör x)


Ute nånstans på väg nånstans x)


På Olympia


Tivol, hahaha, ser ni mkt? för det gör icke jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH dör när jag läser detta.

klockren nyår, så jävla bra !

ja mia synd du missa mig, fast de kommer säkerligen en repris på de snart, tyvär:! hahahaha.

2010-01-02 @ 18:33:32
URL: http://sandyisabella.blogg.se/
Postat av: Mia

ahaha, fy fan Sandy, det måste ha sett skadat ut x)

2010-01-02 @ 18:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0