En partyfredag

Idag är planerna UTGÅNG! Ska faktisk till tempel, kickoff, inte ofta jag är ute på tempel, men va fan, alla andra ska ju dit så vi följer strömmen x) Så ska snart fixa mig och sen till Sandy :)
Pennkjolen får åka fram idag för orkar inte tänka ut ngt ny rolig outfit att festa i. Kanske byter ut linnet, haha, får se.

Börjar bli hungrig nu men är inte sugen på fisk och potatis från igår :/ får se, om man har tur kanske pappa tar den och jag kan laga pasta istället, haha.

Har varit på sånt riktigt sockersug på sistonde och hittade på internet en sida där man kan beställa ekologisk choklad utan socker. Leveranstiden tar ca 2 dagar men vet en som fick sin dagen efter beställningen. Är god och finns i 3 smaker. Annars kan man ju köpa mörk choklad, mums :P Ska iväg och köpa det sen innan jag ska till Sandy och kränga hos henne, hehe ;) Här är länken http://www.behappy.se/default.aspx 

Har inte så mkt kul att berätta förutom att jag hade en riktig dålig morgon. För det första en jävla massa snö, missade tåget då jag knappt kunde cykla och sen cykla hem igen för att 5 minuter senare sticka igen (orkade inte vänta på stationen i 25 min). Kom 17 min försent men nrätt lugnt, knappt hunnit börja ngt på fysiken så alltid skönt :)

Men nu ska jag träna lite, käka sen fixa mig

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0