skoltrött

Börjar bli ordentligt skoltrött men det positiva är att kemin verkar inte alltför svår, matten går bra och miljökunskapen är som en barnlek. Endast fysiken som är lite tuff, men va fan kan man förvänta sig, gymnasiets svåraste kurs, som man läser på 3-4 terminer och vi 1 :S skadat!

Bara så ni vet var det -12!!!! grader ute i morse när älsk skjutsade mig till campus. Det mina vänner är insane!
Gick hem från stationen idag, tog väl 10-15 minuter under den tiden kom jag fram till att vintern bör vara i 1 månad och sen kan det bli sommar igen, Perfa! men nu är de ju inte så (än ;)) men några anledningar till att inte gå ut är
1. Det är svinigt kallt ute
2. Det är jävligt kallt ute
3. Det är jävligt svinigt kallt ute
4. Det är skadat äckligt, jävligt, svinigt, awesome, orealistiskt kallt ute.

Har kommit en ny ICA-reklam, en triolog på Gina Tricots reklam, rätt rolig, videon fnns nedan. Hörde precis på reklamen för insider om en brud som lever med dockor och kan tänka sig det istället för barn då hennes dockor är det värdefullaste hon har. Frågeställningen i slutet lyder: Nörd, Freak eller Fantast? Min första tanke som sussade förbi var är hon inte alla dem tre? eller måste man välja en?

Nu ska jag iaf göra min matteläxa och fysikrapport (:


ska köpa denna tunikan har jag tänkt :) men först måste jag kolla in ngn begagnad mobil att använda så länge, så tunikan får prioteras efteråt x)  men visst är den dösnygg?




Ica-reklam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0