Today is a tired day

En ny vecka har startat, alltid skönt, 1 vecka kortare till sommarlovet x)
Igår hände inte så mkt, jag och tobias bestämde oss för att sova hos mig så jag bakade kladdkaka med chokladglasyr och lät han laga maten (självklart under min uppsikt) x)

Idag har det stått på schemat matte,fysik och kemi. hade håla från 11.45-15.15 så passade på att sova en halvtimme :P

Har som tidigare nämnt kemi B på campus universitetet där det går några tusen, minst 3000 iaf x) Så första lektionen på campus börja med att gå in i byggnaden och ska precis gå upp för trappan när minst 100 elever från alla håll stömmar bakm och framför mig i trappan. just då hade jag velat stanna allt och bara suga in denna känsla, så jäkla mäktigt, en riktig universitets känsla. Lektionen gick bra, fn vad soft. Dem får göra 2 omtentor om dem inte är nöjd med resultatet på första tentan får dem göra provet 2 ggr till och bästa resultat räknas, så vi får samma  förutsättning, alltid bra :P Och dem har 45 minuters pass med en rast på 15 min medan vi är vana vid 90 min utan rast x) ja, lite annorlunda är det allt.

Just nu sitter jag och äter kaka, funderar på att ta en frukt samt kollar på filmen på tv3, huset vid sjön.

Mobilen är cp med så har ingen täckning så vet ni det!

Tequila kränger, först ett kycklinben...


Sen när det komit in i kinderna (ja, hela benet) är det dags för räkan att infinna sig på sin plats...


i kinderna med skinkan och kycklingbenet x)


Kladdkakan


Hahha,dagens värsta:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0