Alkoholfritt

Usch, vad kallt det är. Fy fanken.

Jaha, vit helg nu då, skit, kommer inte ihåg när jag sist hade det x) Anledningen till detta är att jag måste spara pengar och att jag faktisk inte är sugen.

Ja, var som tidigare berättat i poolen idag och tränade en halvtimme innan jojje kom. Sen la vi och flöt, pratade gamla minne och lite skit om allt mellan himmel och jord. Han tycker att vi ska göra en tatuering där det på min ska stå "20 år med Georg Hartman..." och hans "20 år med Mia Kiander..." haha, så sjukt det hade varit x)

Efter 1 timmes flytande hoppade vi in i en 97 celsius varm bastu och svettade sönder en stund innan vi bestämde oss för en kall dusch och ge oss iväg.

Som många tidigare vet jobbar jag 2h/veckan som städerska på dagis i påarp och har nu fått ett till litet extajobb som är bra med studierna. Ska städa hos min granne och en kompis till dem 1 gång varannan vecka. Alltid bra med lite extra cash :)

Fr övrigt kolla man american pie, awesome! Har gjort lite matte med och snart blir dt film innan sängen kallar :) haha, min fysiklärare har börjat med ett nytt ord som jag börjat ta efter "smartness", haha, så jäkla läckert.

Men nu blir det "peta" på mina pets ;)

Love Is A Burning Thing
And It Makes A Fiery Ring
Bound By Wild Desire
I Fell Into A Ring Of Fire

I Fell Into A Burning Ring Of Fire
I Went Down, Down, Down
And The Flames Went Higher

And It Burns, Burns, Burns
The Ring Of Fire
The Ring Of Fire

The Taste Of Love Is Sweet
When Hearts Like Ours Meet
I Fell For You Like A Child
Oh,But The Fire Went Wild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0