Big lights will inspire you

Tro det eller ej men jag har lyckats! Fått årets första myggbett, ett fett märke på anklen -.-

Datan är "inlagd" på det s.k datasjukhuset ;) haha dvs reperation. Förhoppningsvis är den tillbaka till slutet av veckan. Och där gick min hamster in i garderoben :/ inte allt för bra  nej, men pallar inte nu ^^

Ah, jävla matte, miniräknaren vill inte som jag, inte alls kul, men börja på fysikrapporten nu sen blir det sova gott i sängen :) Imorgon har jag matte och fysik, wieho, kommer behöva kaffe!

Har köpt mobil nu med, den bästa mobilen jag har haft så tänkte varför inte köpa en begagnad sån, så jodå, SE K800i :)

Nä, nu ska jag göra fysikrapport.

It's the same people I pass by
It's the same street I walk on
Take me away and give me sometihing new
I'm tired if this streets
The streets of 20 years history
Give me new people to pass by
Give me new streets to walk on
Give me a new history
Take me away and change my story


En låt jag börjat lyssna en hel del på, rätt härlig.
Hey Yo-Brooke Hogan ft Colby O'Davis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0