Weekend activities

Helgen har varit helt ok, vaknade upp lite sjuk i lördes. inte kul alls, ont i halsen och förkyld. Ingen sån dunderförkylning utan det typ sitter i bihålorna, har inga problem med att andas men huvudet känns fullt x)

I fredes blev det bara mys med Tobias, kollade Fired up, fy fan vad bra film, som jag skrattade, riktigt rolig ;)

I lördes åkte vi ut till väla och fixade mina glasögon, vidare till mio och hämta hans vardagsrumsbord, sen blev det jakt på glass, slutade med mcdonalds på stattena ;) och sist lämnade han av mig. Hjälpte till på grannens 9årskalas, vara spöke ute i skogen och skrämma slag på ungarna, haha, skitkul :P Sen blev det tajos och godis :)
Fick även ett erbjudande om att jobba som bartender den 20/3 om ingen annan redan fått det, så tackade ja och väntar nu på besked bara.

Vid halv 10 tog jag tåget in till stan och fick vänta på knutan i 1 h på Tobias och hans kompisar, mindre kul kan jag säga. Men sen kom dem och vi drog till stinsen/shakespeare och Tivoli. Inte den roligaste utgången direkt med tanke på hur jag mådde och var inte på humör. Men tivoli är sjukt härligt, fattar verkligen inte varför man väljer pascha framför det, mysterium...

Idag blir det bara soft, imorgon ska jag börja plugga lite smått :) ska bli skönt att göra ngt nyttigt ^^ Tobias är iväg och jobbar och jag ska snart ställa mig och laga mat så att den är klar när han kommer vid halv 7 :)

En av mina favoritlåtar med MJ-Man in the mirror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0