Monday

En ny dag men inget roligt har hänt. Har bara varit i skolan och sen gjort lite läxa hemma.
Har målat min byrå så imorgon ska pappa slipa till den lite till, måla om den så är den klar på onsdag :D ska bli så satans skönt att kunna packa ned alla mina kläder och saker igen. Allt ligger på golvet nu som ett bombnedslag :(

Sen blr det skaffa såna skjudörrar till garderoben :) dock inget jag beställt utan mamma och pappa vill ha det så why not. jag klagar inte :P 

Nu har älsk oxo anlänt :) så ska fortsätta softa så hörs vi imorgon. Måste rekomendera en skitbra låt av en av dem hetaste artisterna i Australien, Xavier Rudd.

it's eating me up inside


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0