Varg och självmord

Alltså denna skog (Hagaskogen) är ngt utöver det vanliga. Skogen som jag har utsikt över från mitt fönster har det senaste halvåret haft 3 lite udda djur ^^
I somras/höstas var det en känguru som rymt från fågelparken
För några veckor sen har man sett räv och nu har man tydligen sett varg O.o snacka om att man börjar bli orolig.
Har börjat få nytt smeknamn som Djurkvinnan och Fidde undrar vart fan jag bor i egentligen, ja Påarp är en kontinent för sig själv svarar jag ;)

Då har man sportlov md, soft som in i. Tyvärr måste man ta sig till åstorp imorgon på arbetsförmedlingsmöte, bajs också, palla det möget, åka dit och säga att planerna är ändrade, drar till Oz så bye bye med er ;)

Träffade Matte och Friberg på min snabba shoppingrunda, dem delade ut blad ang. bevara tivvan! Är samling 17.00 utanför rådhuset imorgon. Ska försöka få med killen så att vi kan dra dit, dvs om han vill flytta fram IKEA till torsdag -.-

UKM börjar också närma sig långsamt (3-4/4) ska bli riktigt skönt faktisk, längtar som in i :) Älskar den härliga stämningen som finns och bråka med kockarna :D

Tur att min hamster försöker ta självmord som vanligt. Denna gången testade hon metoden att hoppa från byrålådan rakt ned, inte så bra. Men hon klarade sig tack och lov, min lilla bebis.

Tröjan från hm
Babyrosa är a little bit too cute for me, men jag gillar den endå ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag tror inte din hamster gillar dig :P

2010-02-24 @ 10:13:02
URL: http://malinhallstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahaha, det tror inte jag heller, hon verkar lite för självmordsbenägen x)

2010-02-27 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0