Lördagsmys

I lördes åkte jag och mamma ut på shoppingrunda :) hittade lite saker på rean och så ;D Blev en t-shirt från skivlagret, 1 par lackleggins och shorts från vero moda, en ring från glitter och en kofta från gina :)

Efter det körde mamma mig till Tobias som håller på att flytta in i sin lägenhet :) väldigt stor och fin är den. Vi tog lite senare en tripp till city gross och storhandlade ;D haha. Fixa lite mat till älskling ;)
Bestämde oss för att hyra film, handla mat och lite snacks. Själv åt jag sushi och Älsk kinamat x)

Vi såg en skräckis (the hunting in connecticut, http://www.youtube.com/watch?v=je6EgxhpOck) och en action med Bruce Willis (Surrogates http://www.youtube.com/watch?v=jwTJ7mCcFoY). Båda va jättebra och skräckisen var baserad på verklig händelse, men kan rekommendera båda :)

det var min myskväll med älskling i hans lägenhet :)

Idag har jag bara varit på kalas (24 eller 25års) hos min ingifta kusin. väldigt trevligt och leka med två 11 månadersbebisar ;)

Nu ska jag iaf sätta på Kangaroo Jack (:

Ha en bra kväll

Sushi


Lackleggins + tröja

Tröjan ;)


Shortsen


Koftan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0