I'm upside down

Så var man hemma, jäkla tåg, tur att Deddes mamma kom. Skulle ta 14.16-inställt, sen 14.50-ersättningsbuss, men så kom inte bussen så ringde Dedde sin mamma. Gick ut och kollade samtidigt 15.16 tåget - inställt. Börjar undrar varför det är inställt, är ju ingen snö som kommit och +2 ute :S

Jag vet inte vad det är med mig, känner mig så vilsen bara. Tycker synd om Tobias för känns som om jag inte varit jag dem senaste veckorna, känner mig skittråkig, jag brukar alltid vara rolig, öppen och helt sprallig men känner mig helt borta. Får försöka hitta tillbaka till mig själv snart igen :) kanske bara är så att jag är så trött på Sverige och så :P

Ikväll blir det ett varmt bad och läsa lite samt göra lite matteläxa :)

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0