'ääää

Benen, fötterna och axlarna värker efter igår, aj!

Just nu sitter man hundvakt åt Tintin (martinas lurviga vovve) medans dem är i Malmö då Pontus (Martinas stepdadi) har skrivit låten till Pernilla Wahlgrens bidrag. Så nu ligger Tintin, Gaston och Katten i sängen. Tintin tuggar på en leksak, katten stirrar fascinerat på Tintin och Gaston halvsover vid mitt ben :)

Idag blir det lite plugg, hade tänkt bli klar med miljökunskapen men är skadat många frågor på kap. 5 ^^

Om ni undrar så skickade jag adrig smset inatt men sitter endå och bara kollar på mobilen om jag ska skicka ller inte. Hmm, jag tror faktisk att jag gör det snart. Men är rädd att han typ ska säga nej, men egentligen, då ändras situationen endå inte mer än att jag vet att han inte vill längre.

Haha nu har tintin börjat leka med sig själv och leksaken som han kastar och sen hämtar igen ^^

Längtar till imorgo, ska bli riktigt kul att åka på hundutställning även om man inte åker med ngn stjärna ;) Gaston, min lilla guldklimp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0