taiji

Yes, äntligen kan jag lägga in bilder, kommer göra det när jag har mer tid!

Uppdastering om idag kommer sen, har inte tid nu, men fy fan, detta är några riktigt sjuka människor, så mkt blod överallt och vi fick ALLT på bild!

I onsdes va båtarna inne, så vi mest körde runt lite och kollade saker på tränarnas hotell och i The Cove.

Senare på kvällen drog jag & Thomas in till en närliggande city och åt på ett shoppingcenter! Sen kollade vi runt lite. Jag har glömtt min linsvätska så jag har sovit med linser på sen fredag förra veckan. Ofc har japanerna ingen linsvätska där vi är. Men jag hittade ett par snygga jeansshorts. Så ja Janet, lite god shopping är här ;)

När vi kom tillbaka har Rupert från Australien kommit, en trevlig kille på 26år. Så på kvällen jag, Thomas & Rupert gick till en bar och drack whisky & öl. Jag & Rupert blev så fulla så han hade huvudvärk dagen efter och jag mådde så illa. Men vi hade så jävla kul, vi bara låg i hans säng och våra huvuden snurrade och ja, vi bara garvade, snacka om lättroade, haha. När jag återvände till mitt rum kunde jag knappt ligga ner, allt bara snurrade, jisses!

Igår va båtarna inne men när vi va där började fiskarna springa till deras båtar och vi tänkte bara "åh nej, det har delfiner", haha, nä det hade dem inte. en av båtarna sjönk, gud, det va så roligt och martyns kommentar "You can't get up in the boat, you fucking fat fishermen, You have been eating to much whalemeat your fuckhead" haha, herregud! Så det var typ vad vi gjorde, filmade, fotade och skrattade. Sen drog vi till the dolphin resort där tränarna tränar delfinerna så Martyn kunde stoppa ned en hydrofon (stavning?).

Elora, Garrett, Scott kom igår så nu är vi 9st cove guardians!


Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Godmorgon gumman! Ja ni verkar ha det bra. Lite mkt dricka kanske, fast det är gott med whisky. Har dom god dricka där, fast det kanske ni inte bryr er om hi hi. Ja det verkar vara riktigt sjuka människor där. Var rädd om dig. Kul att där var "lite" shopping. Stefan hälsar & tycker att du ska ta det lungt med drickat. Puss & kram Janet

2010-12-04 @ 09:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0