Looking for some Love in the Club

Hej Igen
Så nu har jag tagit mig lite tid, haft fullt upp as always.

I torsdes var det jobb som vanligt 10-20 och fredag 10-20. Va helt död så blev en softiskväll hos grannarna med vin och mys :)

I Lördes var det tjejmiddag hos Angelica och förfest.Väldigt trevligt. Tog halv 11 tåget in och sen blev det stinsen och Bulls. Spelade lite biljard med ägaren Dan, haha, spela i klackar var ju inte den bästa strategin men kul hade vi iaf (;  Sen vid 1 begav sig jag & Sandy oss till Tivvan för att möta upp Mahony, så vi gick in och va där i 1h innan vi kände vid 2 att det fick vara slut nu. Tåget hem där Sandy glömmer sin mobil på tåget, helt ofattbart, alltid Sandy!
Blev hem till mig och ringa runt lite haha, men den dök upp dagen efter igen av en person som hittat den och såg Josse på bilderna och kände henne. Så lyckligt slut ;)

Söndagen blev det kolla HAIS-Glumslöv, blev 3-3 efter en spännande andra halvlek. Krängde goé hamburgare med legendariska Emmy Kopfinger och släkten Stålhammar! Efter matchen vid 4 drog jag mig till Robin's place. Va där en stund innan vi mötte upp hans kompis Kalle och hans flickvän Madde på Mezo. Hade en trevlig stund där innan vi bestämde oss för en tävling i air hockey på utposten. Robin blev segaren efter en spännande final mot Madde. Efter det drog jag & robin oss för att hyra film, köpa pizza och popcorn och sen krypa ned i soffan framför 2 skräckisar! Blev Rec 2 och The Last House On The Left. Bra sevärda filmer båda två (:

Sandy e på G







Operation Ta ut Angelicas piercing!


Drickspel på G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0