It's a strange feeling

HELT DÖD! kommer sova gott inatt.

Ja, blev ullared i onsdes med Martina, haha, som vi fulade oss i sexshopen xD haha. Skitskoj ade vi, mobba sönder folk! Själv handlade man för 4000 men va fan, det ska ju till Australien (: nu är man ju i princip klar med alla saker så :)

Sen på kvällen kom Robin och sov över, dock somnade jag ganska snabbt på hans lår efter att vi badat! haha, men det lilla man såg av filmen va ok, fy fan vad Heath gör Jokern bra!

Sen på torsdagen stack vi och åt innan jag skulle jobba hela resten av dagen.

I fredes var man hår & smink modell hos hår & skönhet sen kom Emelie & Nina (från kroatien). Så blev bara att prata engelska hela kvällen. Man kom rätt snabbt in i det och bara bra övning för min del xD Sen på kvällen blev det ut och röja med Emelie, Nina, Malin, David och Filip. Sen vid halv 2 kom Robin ner efter att ha jobbat och underhöll oss ett tag innan vi tog 3 tåget hem, sweet, mkt skratt iaf (;

lite bilder från onsdag & fredag

Onsdag

Martina & jag provar snygga solglasögon...NOT..haha


Ni vet väl om att jag snart fyller år, typ bara en tanke, haha xD



Fredag

Jag, blev gammalmodiga lockar med diadem xD


Nina & Emelie


Jag


Lita förfest


Tappade melonen på torsdagen så vodkan rann ut, haha, så ist fick det bli mixern xD


Jag & Älskling


Kvällens outfit plus min nitväst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0