Where's my alcoholics?

Lördagen blev sjukt rolig! 20årsfest hos Fröss med massa folk sen blev jag hungrig så jag och jojje drog till stan för att käka, herregud säger jag bara, skratta så mkt att jag nästan kissade på mig. Mötte upp ketchupkungen och överlämnade hans slips innan vi drog hem till fröss igen. Sen blev det slagsmål mellan 2 brudar och 1 kille jag och jojje dog av skratt, fy fan vad vi fulade oss, haha, cp xD Proppfullt tåg hem och alltid kul att bli kallad vacker av främmande män, haha, stört. Sen flippade jag och jojje ut i påarp med spidermanmasken på väg hem till Fröss. haha, vilka bilder!

Kommer till fröss så har han däckat, skadat. Så efter en stund hamnade jag & Skoog i en buske och skickade sms till folk innan vi gick hem. Dödstrött, bara slänga sig i sängen och sova.

Idag vaknade man upp med en svullen överläpp, haha, wtf?! fast svullnaden är nästan helt borta nu. Vid 5 va det grillfest hos grannen efterföljt av att bada med Fröss, Skoog, Dennis, Jojje, Jack, Hampus & Sandy. -haha flippat, film kommer sen. Nu ska jag snart nanna är ju jobb imorgon 10-20! sweet! kanske götet i helgen med Robin (:

Sov gott

Lördagen

Nina & jag på marknaden på dagen, prova lite mössor/hattar


Ted, Lina & Jag


Hos Fröss


Jack & Falkman


Hos Fröss


Jack & Fröss


Hampus & Emma


Jag tar en snålskjuts på en punkad barncykel


hahaha, jag dör, så jävla ful!


Jag, en åker och en spidermanmask hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0