GBG

Hej där
Sorry för bad uppdatering men fick sån impulsgrej att dra till GBG under helgen xD

Började med att jag och Marita planerade det lite men sen blev det inet. Sen skulle Robin och dem dit så skulle följt med men så va han tvungen att jobba helgen så där sket det sig. Så skulle Jesper & Co upp över helgen och Dennis & Co dit på fredag. Så torsdagkväll/natt bokade jag hotell och tågbiljett, packade min väska och sov hos Robin över natten.

På fredagmorgonen var det bara att ge sig iväg mot göteborg. Hamnade bredvid ett gäng Schweisare som backpackade i Europa så va en kul tågresa (:

Kom till hotellet (Grand Hotel Opera) vid halv 1, checka in, fräscha upp sig sen möta Dennis, Chrille, Kristin, Peter & Fredde på NK för att äta grillbuffé. Mycket gott och att brodern bjöd i utbyte att jag köpte cigg till han, snälla brodern det (:

Sen började en reetarded mucka med Peter, helt sicked, mitt på dagen mitt i gbg, haha.

Vid 4 begav vi oss till liseberg och flippade ut lite, hade 5-kamp som Peter vann och vinsten va en tröja med ett gemensamt foto på oss alla (; Tillaka på hotellet vid 1 och slocknade direkt!

Lördagen blev det frukostbuffé, riktigt god, sen när ena plockaren kommer för att ta mina saker frågar hon försiktigt om jag är där för att tävla i simningen. Vet om att att det är Masters-VM tävlingen i gbg under den veckan, men ngt chockad blir man när man hållt på med simning i så många år och blir frågad en sån sak xD men man tackar för komplimangen, även om magrutorna inte längre är på plats :P

Efter att ha fixat bussbiljetten drog jag till liseberg och mötte upp Jesper & Co, sen var det bara att inta karusellerna ;) Halv 8 placerade jag mig i bussen till hbg, jäkligt skönt att komma hem igen. Har varit skönt att få vara ifred lite i gbg under en stund och komma ifrån lite. Älskar Gbg men Hbg är min stad, så mkt charmigare, snyggare och bättre, bara 1 sak jag velat ämdra på, bättre och fler uteställen!

Väl hemma i hbg igen vid 22.30 tog jag tåget till Maria station för att hämta nycklarna till Robins lägenhet och sen tåget tillbaka igen och mot Eneborg med buss. Vid 12 begav jag mig ner till stan, shotta med Sandy & Angelica C på Bulls innan vi hamnade på hampan med trevligt sällskap av Lundgren & Ändii.
Sandy & Angelica rog med 2tåget och efter att vi flippat vid swea gick jag in på Swea för att festa vidare med brosan och övriga HAISare, helt skadat, hade riktigt skoj och älskar dessa galna människor, ont i magen av allt skratt!
Efter stängningsdags drog jag till Amadeus för att köpa pizza till mig & Robin som slutade jobba 3
. Självklart tar dem inte kort så får ta mig ned till knutan igen för att ta ut pengar, nog kul! Träffade Marita på knuan, pratade lite innan jag va tvungen att återvända till pizzerian och beställa samt möta upp Robin. Va så jävla hungrig så käkade stor kebab i pitabröd medan vi gick till hans lägenhet och sen väl framme kränger jag i mig halva min calzone jag beställt, haha, aptiten är det inget fel på iaf xD

Några bilder från fredes, fler från helgen kommer imorgon.

Here wo go!


Syskonen Kiander glassar i solen.


Lagom lökig bild x)
Kristin, Chrille
Jag, Brodern
Peter, Fredde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0