a perfect day

Snart nannedags, fullt upp dem senaste 2 dagarna som vanligt.

Igår hade jag och mamma en mysig shoppingdag på stan i sexond hand affärer och kullagatan. Hittade 2 snygga maxiklänningar i secong hand som ska bäras snart (; Sen lite annat på bruksgatan bl.a 2 par skor xP haha jag vet xD Bilder från allt kommer imorgon (:

Efter shoppingrundan var det dags för mammas sista julklapp, att jag och hon skulle äta sushi och jag skulle pröjsa för allt, jättemysigt hade vi och svingott, älskar Kyoto's sushi!

Efter ytterligare en sväng på stan drog jag mig uppåt till Olympia för att jobba under HIFmatchen, skitskoj som vanligt (; dem små satte vi på all skitgöra i slutet medan vi krängde hamburgare xD

Efter matchen drog jag mig hemåt till Robin, hade myskväll i soffan med popcorn & choklad, haha, så störda grejer vi ibland gör. Igår satte han en popcorn på min axel och jag skulle försöka nå/äta den utan händer ^^ han skrattade som in i medan jag halvsurt kollade på honom xD

Idag har det bara varit jobb till 8. sen hem och städa lite och bara ta det lugnt. Träffade anthony på jobb, haha, nog störda kommentarer vi låg inne med till varandra xD saknar killarna från Klippan ibland, så jäkla skojiga (: Imorgon är det helg! undra vad som händer, får slå en pling till Sandy och checka imorgon efter jobb, slutar 15.00 Glassigt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0