You know ;)

Snart till Martina, fixa håret med hon och S. Bild på kvällsoutfiten kommer sen :) Haha måste visa min och Greens fina konversation precis, dör av skratt x)


Kiander säger:

måste smörja in benen med, hun

Hampus | säger:

 haha gör så

Kiander säger:

done slät och fin you know

Hampus | säger:

haha inte seriös ?

Kiander säger:

haha jo

Hampus | säger:

haha nej men vadåvem smörjer in benen me honoung ?HAHAHAHAHA

 ja fick för mig du mena honoung haha, hun e väl ngt helt annat ? hahahah

Kiander säger:

hun är älskling haha

Hampus | säger:

 hahahahah

 smörjt in dig med älskling ?

Kiander säger:

haha, du är verkligen blåst. jag menade ska smörja in mig älskling haha

Hampus | säger:

 haha hur fan sak ja fatta de när du skriver som en blind blatte


Kommentarer
Postat av: alexsandra

HAHAHA vacker kommentar där i slutet

2010-04-30 @ 19:53:45
URL: http://aleexsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0