Would never break me

Snart dags att sätta igång och plugga. Ska upp på vinden med och leta fram mitt fördjupningsarbete i utrotningshotade arter och skriva om den så den passar fint till arbetet i MK (: ska även pluggas matte och lite kemi, ja, helt ok.

and some private stuff. Lite komplicerat är det allt mellan mig och Tobias, det är svårt att ha ett förhållande när jag åker om 4 månader och inte tänka på det. Både jag och Tobias mår dåligt av detta så vi har bestämt att inte träffas förrän på måndag och tänka lite. Vi kommer fortsätta prata genom mobil och så men inte träffas bara. Han jobbar endå helg och jag måste plugga så ja, så får vi se. Kommer i vilket fall kännas bättre om man avslutar det med att vara kompisar än att inte prata alls :)

Var på vårdcentralen idag, har 3 leverfläckar som jag vill ta bort så skulle dit så dem fick undersöka dem. Gick därifrån med dem borttagna med, väldigt nöjd, trodde jag skulle få vänta 1 månad till :P dock lite pain med bedövningssprutan (hatar sprutor) men resten gick enkelt. Blev sån jäkligt äcklig grop så nu får man gå med plåster ett tag, lätt värt det!

Men kolla förhäxad (fastnat i det igen precis som när jag var liten, it's killing me) nu och sen plugg oc chill :)

Om man skulle inhandla en liten tangentborddammsugare till laptopen? :P
69:- hos Kjell & Co

Kommentarer
Postat av: Elin

Har också gjort arbete om utrotningshotade arter, i kursen utrotingshotade arter, hihi.

Tråkigt det med killen, får nästan ont i magen av att tänka på det då mitt förra förhållande tog slut efter en "paus" och jag mådde jättedåligt av det. Hoppas det löser sig :).

2010-04-08 @ 22:43:57
URL: http://madeinjamtland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0