Långfredag

Duschen kallar snart. precis varit och jobbat och tjänat lita mer pengar :)
Sen ska jag ringa Jojje och så blir det hem till Wewwe ikväll, party party, just fan. Måste packa in presenterna, haha x)

Jag och Tobiasvar ju och såg shutter Island häromdagen. Helt ok, Leo gör en riktigt bra roll och vilken skådis! Men ja, åter till filmen, rätt cool tvist i slutet av filmen men sen samtidigt har jag svårt för såna tvister och jag tyckte den emellanåt var lite smådryg. Sevärd, men mer än så skulle jag inte säga!

Yes, duschen nu

XoXo


Kjolen och leggingsen :) Kjolen ska användas idag, leggingsen kanske får vänta om jag kan rädda mina tights ^^


Dessa skorna från scorett hade jag gärna sett på mina fötter till sommaren ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0