Someday I gonna be there

Helgen snart över, rätt skönt. En ny vecka är alltid välkommen = färre veckor till man slutar ;)

Helgen har varit rätt fullspäckad :)

I fredes var det skola till 5 med kemilabb sen vid halv 7 tog jag tåget till Klippa. började bli lite orolig för tåget körde en annan väg via maria station och hoppade över bjuv och ramlösa. haha, ja, nervös som sagt var :P Men jag hamnade rätt och vid 7 ankom jag till den gråa dystra stationen i klippan. Drog mig hemåt till Henkes fina lägenhet, blev dock uttittad av en kille som gick bakom mig och svängde in till lägenhethuset bredvd och bara ställde sig och glodde. Blev lite nervös, trodde det va ett dårhus men efter information av Henke var det ett "vanligt" boende. Undrar vad vanligt betyder för Henke, haha :D
Vi tog det bara lugnt och kollade tv hela kvällen, gjorde pannkakor till en hungrig brottare ^^ Som sagt, en chillkväll som man ibland behöver, dock med hans sovsvårigheter och iskalla lägenhet fick man inte många timmars sömn. Kanske bara jag som är lättfrusen men frös gjorde jag iaf.

Sen vid 12 på lördagen lämnade jag klippan för att åka till kristianstad till min goda vän Billy! oh, vad jag saknat Billy, mer än 8 månader sen jag träffade han. Men vi njöt av vädret genom att grilla och kolla film :) Sen hem vid 7 och mögla på tåget i 2 h. Men väl hemma var det ut med hundarna och sen sängen. somnade vid 11, helt utmattad, haha x)

Idag har jag bara tagit det lugnt :) blev en långrunda med killer, Gaston och pajas. Mysa runder i solen sen bara tagit det lugnt. Kollat Gossip girl. Alltså hatar MTV, står först att dem ska visa peak season, gör dem det? neej! sen är det taking the stage ochlife of ryan visar dem det? NEEJ! så jäkla irriterad! Aja, snart magträning, funderar på att simträna imorgon på nautilus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0