It's crazy!

Vilken helg säger jag bara, fullspäckad med massa skojiga saker! och lördagen, haha, flås, the best night so far this year :D

Fredagen bjöd på fest hos Wewwe, mötte upp Jojje & Co hos Fredde sen tåget in till Wewwe och sist möta upp folket där vid 7. Riktigt kul och trevligt hos Wewwe, massa flum och tipsrunda som var hilarious :P Vårt lg kom 2, fan oxo, men jaja ;D Sen vid 12 drog vi till stan, jag, gustaf, frida, fridas kompis och Tobbe, kollade kön till cardinal som va lång. så dem orkade inte stå i kö så ville jag till tivvan men så blev det inte heller, så slutade med spelkväll hos Gustaf.

Lördagen började på sundspärlan med förberedelser inför UKM, sen kom daddi vid 3 och hämtade mig. Hem, fixa mg sen kom mormor och morfar vid 5 :) efter maten blev det hem till Hento på fest. Missade min släkt med en halvtimme, bara kusinen Håkan kvar, så är det ibland :P Hade riktigt skoj hos Hento, fy fan, tårta-och matflum, sktskönt folk :) sen fixade man skjuts ned till stan, möta upp folket på steakhouse och shota lite ;) Sen blev det utposten innan tivvan, helvete! damn vad mkt folk på ett ställe, kunde knappt gå och Oskar skämde ut mig när han skulle hålla mig och tappade taget så jag hamnade på golvet. Folk måste ha trott jag va full, men va fan. Skoj hade jag iaf :) Sista destinationsmålet blev tivvan efter massa flum på väg ned till stan, You're crazy! Ställde oss i kön, skickade iväg ett sms till min goda vän Matte för att se vart han var, får till svar att han snart är på tivvan och så kommer han, kvällen räddande ängel och tar med mig i VIP-kön så slipper köa. Du är en ängel! Sen var det bara att släppa loss på tivoli. Älskar vinyl och schlagerbaren. Fuck Rnb-rummet, var där inne en gång för att leta efter alla efter att ha dansat loss med några trevliga främlingar (: Träffade min bror och kusinen i vinylbaren sen helt plötsligt kändes det som att hela rummet var fullt med släktingar, haha, helt sicked. Lätt best ever, Varför slösa pengar och tid på pascha när man har tivvan? strange ;) vid halv 4 blev det mat och hemma vid halv 5 med ett trevligt samtal med Green i mobilen, haha, hur fan kan du tappa bort jackan? du är lost Hampus :P Sen bokstavligen stupade jag i säng, så skönt.

Söndagen efter 3½ timmes sömn upp igen och iväg till UKM för att jobba till 10-11 på kvällen. Men skitskoj som alltid, älskar UKM och kockarna, haha, maat! x) Sen slocknade jag i soffan hos älsk och fick skön massage då vi hade 7 månader :P

Hos Hento, killarna har fått fnatt!


Schlagerbaren is the shit :P


Yey, min favoritfotograf (UKM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0