If you keep talking that blah, blah, blah

Ja snabb uppdatering my friends.

Igår hade jag skola till 4 sen var det jobb på olympia mellan 5-9 och sen hem. Helt trötter och somnade snabbt igår x)

Idag har det varit skola och sen blir det nog ut idag :O va inte tänkt att vi skulle ut förrän imorgon men Martina blev sugen och jag tänkte att jag kan festa både idag och imorgon så så blev det :)

dock lite klädpanik, hade trott mitt linne och min guldklänning skulle kommit till idag mn icke, kommer i nästa vecka :( så får slänga fram ngt gammalt. sjukt sugen på knästrumpor igen men hade ju det förra helgen :/ men får se vad jag kan skrapa fram

Fucking fredag :D
Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0