Breathtaking

Fan vad arg jag blir. varför måste kanal5 visa hockeymatchen, blir så jävla arg. GA inställt och sex rehab skulle börjat 21.55 men nej då blir framflyttat till 22.15 och nu är klockan 22.21 blir så jävla arg, fuck kanal5, låt sportkanalerna sköta sporten för helvete!

Sleten jag är, jävlar, med ett enormt chokladsug :O

Har tränat idag, så jäkla könt powerwalkade/joggade i 1 h och sen magträning :) trött är man nu dock.

Oh, såg North Shore igår, från 1980, den hamnade direkt i mitt hjärta och är nu en av mina favoritfilmer. Riktig bra surffilm och härlig komedi. Samt många snygga killar ;) Ah, ge mig, kolla fiilmen i helgen igen, what can I say, it's breathtaking ;)

Har inte hänt så mkt dem senaste dagarna. Jobb igår på olympia och sen dagiset. När matchen började var det bara att kutta upp till 37:an och suga in den härliga stämningen och heja fram vårt älskade lag till 2-1!

Har 4 hundar här hemma nu :O Bitchy och Killer är på visit. Bitchy hängde med ut idag och tränade, behövde hon, jäkla korv :P

Turtle och Rick, grr ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0