VMA fiasko

Först ut idag är nattens fiasko på VMA. Pinsamt West och så jäkla onödigt! Kanye West gick upp på scen och tog mikrofonen från Taylor Swft som höll tacktal efetr att precis vunnit bästa kvinnliga video och säger att Beyonce hade bäst video. Därefter blev han utbuad och utslängd, idiot! Men alla är människor och människor gör misstag, fast vissa idioter gör större ^^  
http://www.youtube.com/v/2FtoiYn-sMA&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=sv&feature=player_embedded&fs=1"></param><param

Nu har hösten börjat och det märktes jättetydligt igår på sofiero och idag. Fast solen är framme så är det kall blåst och ruggigt. Kolat runt på lite mer höstmode, höst/vintermode är svinkul :D äntligen kan jag bära mina mörka och dystra färger utan att känna att jag borde ha mer färg. MEN det kommer absolut vara färg i höst och jag ska bättra mig på färgsidan :) Lite bilder kommer snart efter en snabb uppdatering av min helg :P

Fredag: Skola 10,15-11,45. Sen hämta ut mina skor som varit på lagning innan jag begav mig hem. Mådde illa hela dagen så gick och la mig en stund. Mådde lite bättre så bara att fixa sig inför kvällen :D hem till jojje vid halv 9 och börja på det, illamåendet försvann efter ngn shot och cider ;) Sen var det bara utgång i stan :) Riktig rolig kväll och kul med nytt folk. bilder kommer senare idag :)

Lördag: Tobias kom på morgonen och stannade till 4. Vi mest segade hela dagen, haha :P Sen drog jag till jojje och käkade pizza med han, Anton & Roos. Vid 9 drog vi till Sandy och kollade film, haha, skitkul, kollade ngn skräck först med en krokodil, rätt bra x) sen blev det Vegas babe, svinrolig film men va tvungen att gå vid 12 för skulle upp tidigt dagen efter. Myskväll me like <3

Söndag: Sofieroutställning och jag fick ÄNTLIGEN mysa med KILLER, min älskling! har inte sett han på 1 år och 3 månader. han har varit i Ungern men är nu hemma :) Vi hade bara Killer & Anvinn att ställa och Killer blev BIR och plockade hem allt :) Sen på kvällen blev det HIF, katastrof, uselt och totalt fiasko! Efter det kom Tobias och sov över <3 Bilder rån utställningen kommer sen.






H&Ms bidrag till höstmodet. Lite skogsmule stil men jag gillar det som fan.


Följande di:s bidrag.



Dessa två stilarna gillar jag :)


Denna är lite för färgstark i min smak men cool för dem som är mkt för färger och vågar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0