Uppdatering

Så äntligen lite tid under stressen att sätta mig ner och uppdatera bloggen.

I lördes blev det kräftskiva med Tobias hos hans syster, trevligt och jag t.o.m spelade pingis hör och häpna x)

Var i malmö i måndes, trots ett lag som man knappt kan kalla HIF nu när detär så många skadade lyckades vi med en rätt så bra match på borta plan mot malmö. 0-0 blev matchen trots många målchanser, men ja, vi förlorade iaf inte mot ett fullt malmö, haha, ni e så kassa.

Resten av veckan har beståt av plugg och i torsdes kom Tobias tillmin brors lägenhet. Bodde där torsdag-fredag för att få längre sovmorgon. Han är i grekland till idag (lördag). Vi kollade konungens återkomst och myste med pizza och cola :D haha.

Hela dagen igår bestod av plugg, har massa att göra, men nu är det 4 sidor matte och 1 ½ fysikrapport kvar :)

Idag ska vi till Farmor för hon fyllde 75 förra helgen. Så vi ska överraska henne med en fest idag. Sen ikväll kommer min lilla sötnos och ska sova här <3

Och ofc det viktigaste! GASTON är hemma :D min lilla älskling är äntligen hemma och sov i min säng i onsdes, mys! han är världens bästa! Snart dags för att tatuera sig :D wiie.

Men nu måste jag fixa klart det sista innan vi ska iväg.

Pussa

I break the rules so I don’t care,
So i keep doing my own thing,
walking tall against the rain,
victory’s within the mile,
almost there don’t give up now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0