Taggad + Rammstein

Ja då var det torsdag.
Igår var jag och tatuerade mig, wieho, Finally ^^ känns skumt att ha ngt på benet, bara att vänja sig :P Men väldigt skoj att ha Gastons tassar på plats :)

Jag & Emelie har LÄÄÄNGE väntat på att Rammstein ska komma till Sverige och den 16/2-10 smäller det i Malmö :D wieho, så jäkla härligt!

Träffa kompisarna från klassen imorgon (: Ska käka gott och snacka skit hos Jonna samt förhoppningsvis se hennes nya föl (:

I samband med Rammsteinonserten har dykt upp har jag gått och funderat lite på vilka band/artister jag hade velat se förutom dem jag sett redan dvs Metallica x)  Så här kommer en lista. Börjar med levande och sen en med döda.

Levande

  • Kiss
  • AC/DC
  • The Killers
  • Foo Fighters
  • Rammstein
  • Kent
  • Bon Jovi
  • Danko Jones
  • Tomas Ledin

Döda

  • Michael Jackson
  • Johnny Cash
  • Elvis Presley
  • ABBA
  • Grease
  • Nirvana (visst vissa medlemmar lever än men bandet spelar inte)

Dålig mobilkamera ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0