En underbar helg :)

Ja då har man fixat rammsteinbiljetter ;) riktigt härligt, nu är man iaf säkrad en plats :D

Förra helgen bjöd på Fest, släktmiddag, kalas och mys med Tobias :)

Tatueringen har läkt fint och bara någon mmliten skorpa annars inget farligt :) ska dit nästa onsdag igen så att tatueraren kan bestämma om den är läkt eller behöver lite mer tid.

Har haft prov i fredes så har varit fullbokad hela förra veckan med läxor och plugg så har inte hänt särskilt mkt på vardagarna.

Denna helgen bjöd på lite allt möjligt :)

Fredag: Prov i kemi, jag har lätt för kemi men pga av några små slarvfel (riktigt förbannad) så växlade jag ihop lite grejer så jag var bitter hela dagen tills älskling kom på kvällen. Jaag fixade mig lite sen blev det hem till Sandy och förfesta innan stan. Ingen direkt rolig utgång, stod i kö i 40 min till tivoli sedan struntade jag och Tobias i det och stack till mina påarpspojkar. Så kvällen spenderades på steakhouse med dem tills dem skulle till tivoli vid 1. Men det var fortfarande lika lång kö så jag och Tobias stack hem till han ist :) lyckat val enligt mig, riktigt trött var jag vid 1.

Lördag: Vaknade upp med min underbaring, sen kollade vi shopaholic i sängen (: så där, lite smått löjlig/patetisk film men ja... Efter körde vi till Glumslöv för att kolla Hais möta Glumslöv, förlorade tyvärr med 3-1 men var endå en bra och underhållande match :) På kvällen blev det bio, Flickan som lekte med elden, helt ok, men kunde gjorts bättre med tanke på boken. Dem glömde helt och hållet ett av syftena med boken - trafficking. Dåligt, men värd att se, Tobias tyckte den va jättebra och han har inte läst boken ^^

Söndag: Lagade pannkakor till frukost till mig och Tobias, va ett tag sen nu :P sen skulle han spela match i ödåkra. Förlorade tyvärr med 2-0 och HIF tappade en ledning på 0-2 till 3-2, riktigt jävla uselt! Efter matchen körde vi till mig och myste framför tv:n och film till halv 10. Då skulle han hem snabbt innan hans skift började :)

Nu är man själv hemma i 1 vecka medan mamma och pappa är i stugan med djuren, har bara Tequila(hamstern) kvar hemma xD och Tobias är bara ledig torsdag & söndag denna veckan :(  Idag blir det lite förberedande inför geografiprovet på måndag om 1 vecka, läsa igenom och göra klart "pluggpapperna". Ska storhandla, städa och göra i ordning hamsterns bur :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0