julskyltning



Har länge dreglat över dessa ursnygga canada snow stövlarna. Så sjukt mjuka, sköna och varma. Jag är helt såld, men 2000:- har jag inte att slänga ut sådär bara, men om man bara hade haft ett jobb... det är nog tur att jag inte har ett jobb för då hade pappa fåt utbrott om jag utökat min skogarderob som redan innehåller runt 50 par skor till iaf 1 par till i månaden x)

Julskyltningen var dålig som vanligt. Den blir verkligen sämre och sämre med åren, tyvärr med tanke på vår fina stad. Men trots detta hindrade det inte alla helsingborgare från att komma ut och kolla in mysiga helsingborg som iaf är fint upplyst. Så vägarna var tjocksmockt med folk och jag och Sandy kämpade oss igenom kullagatan och bruksgatan. Blev lite brända mandlar och polkagris till mamma och munkar till mig ;) Just det, vi såg Teds dubbelgångare, haha, som vi garvade i kön till munkarna pga av det, sjukt likt :P

Efter att ha gått lite i affärerna och så köpte vi kaffe på espresso house och gick lite till. Jag köpte en ny ring i örat, sån fejk uttöjningsring. sjukt nöjd ;) bild kommer sen :)

Sen stod vi på knutan och skulle ta biljett när en dansk kommer med sin cykel och ska köpa biljett och får utbrott på automaten. skit som vi skrattade. tog hundra år för mig att få in min tjugokronorssedel i automaten pga att jag skrattade så mkt. Fy fan, lätt dagens bästa!

Imorgon kommer snubbarna och ska fixa mitt rum. Äntligen! då blir det klart innan jul vilket jag verkligen hade hoppats på. Så skönt att få flytta ifrån Dennis lilla jävla rum ^^ Har även fått bygga en provisoriskt "lekrum" till min hamster då hon inte har tillgång till att springa i rummet. bild på lådan kommer nedan.

Har blivit på sånt riktigt nyårsplanering humör. så kollade lite klänningar och hittade denna ursnygga:



Hade lätt velat ha, men är från USA så inte lönt att köpa in med frakt och sånt x) 

Hittade denna med, funderar på att köpa den(bild nedan) och lämna tillbaka kjolen från only, men den känns lite för vuxen.


Här är Tequilas leklåda med 4 bananlådor. Den med papper är för grävningsmöjligheter där jag gömt godis så att hon får använda sig av sina grävarinstinkter och lukt :) lite miljöberikning :P

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0