Just another day in my life

Gårdagen bjöd på massa trevligheter. Gick först en runda i stan och köpte lite kläder på H&M & Spirit stores. Sen vid 5 körde vi (Roos, Sandy, Johannes & Jojje) till stranden för kvällsdopp. Skithärligt, även lilla Diza fisa tyckte det men blev nog mest glad när hon fick stryka sig mot alla handdukar xD Blev lite tv hos mig med Roos, Jojje & Martina, vid halv 1 blev vi sugna på donkan så körde dit och krängde lite ;D Därefter körde vi lite i stan, nördade oss och körde till stranden på Råå, gick lite där och kollade. Hem igen och kolla lite tv till innan man gick och la sig vid 3.

Vaknade upp sjuk idag, mindre roligt. Huvudvärk, slem i bihålorna, halsont och ingen energi typ ^^ men efter lite mer sömn och panodil orkade jag och duscha och krafterna började komma tillbaka. Just nu mår jag väl bra, varm, nasal pga slem och halsont, haha. Kameran kom idag med :D så var och hämtade ut den och ska kolla lite närmare på den senare. Ska snart grilla med mamma innan det blir kvällsdopp idag igen. Imorgon ska jag till Malin, några klasskompisar ska träffas där imorgon och bara ha det trevligt :) På lördag blir det liseberg, åh, längtar som in i, bara åka massa :D Jag, Angelica & Sandy har gjort en pakt att vi ska åka uppskjutet eller nedskjutet för ingen av oss har vågat det innan x)

Gårdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0