Ett zoo, en bio & en mobil

Hej allihopa
Nu är djuren hämtade och hemmet har förvandlats till ett zoo med mjölmaskar, hamster, hundar, kattunge & fiskar ^^
Igår blev det som sagt bio, baksmällan, skitrolig va den. Jag är KÄR, humor helt i min smak ;D efter bion blev det lite film hos mig till halv 2 sen nanna, jättetrött.

Har äntligen fått en lånemobil, gud vilket klabb. Dem första 2 lånemobilerna funkade inte så slutade med att jag fick en som inte är till utlåning egentligen, men jag klagar inte ;) Snart midsommar :D jag längtar, har köpt klart Sandys present nu och jag är SÅ NÖJD, SÅ NÖJD! :D
 
Har precis kommit in efter att jag & mamma tagit lite studentbilder utanför trädgården. Ska iväg och bada sen med folket, haha, vi överanvänder den poolen ;)

Jimmy Choo är H&Ms nya samarbetspartner from november, det ser jag fram emot :D Rihanna ska förmodligen fotas för playboy oxo. Ja, detta kan man ju ifrågasätta. Men visst, kör på.

Nu måste jag iaf iväg och käka och packa innan badet.

Ha en skön kväll i kvällssolen :)

Vegas valpar


Vegas hanvalp, sockergryn <3


Valparna nannar


Pajas, Annvins valp, förhoppningsvis vår framtida valp :D


Anouck på bushumör ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, jag hittade dig på chiforum. får hem liillskiten på tisdag :D

2009-06-18 @ 11:17:58
URL: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0