Dagens härligheter

Var hemma 3 inatt efter en powernap med Jojje hos Sandy, haha xD Blev väckt vid 10 idag av Johannes som ringer och undrar om jag ska med till stranden och så blev det. Vid halv 1 körde vi till stranden, solade och badade. Jag & Sandy flöt runder i havet och bara njöt medan Johannes & Jojje brottades ^^ Hemma igen vid 4 begav jag & pappa oss för att övningsköra. haha, första gången jag kört på 2 år, men det gick bra och pappa tyckte jag kunde köra hem från hans jobb och så blev det. Lite rondeller och sådan skoj :P Väl hemma blev det tv, Greek & Privileged, älskar Greek :D En runda hem till Sandy blev det efter tvn och bara softa och prata lite innan hon skulle sova. Just nu kollar jag bara tv, chattar med Emanuel och lyssnar på en av mina favoritlåtar av Michael  Jackson (man in the mirror). Egentligen borde jag hata den låten för den påminner bara mig om mitt ex men jag älskar rytmen, hans röst och texten så kan bara älska den.

Kendra Wilkinson har gift sig med sin man Hank Baskett. Tycker det är väldigt kul, har alltid tyckt om Kendra, härligt skratt, härlig humor, härlig personlighet och är en pojkflicka, Me like.




Blivit lite brun ja ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0