Tiden springer iväg

Ja, tiden springer iväg så ett snabbt blogginlägg.

Igår var jag med Tobias hela dagen tills Tobias skulle träna och HIF började då blev det 37n med Marie, Nicole & Josse. En bra match och HIF vann med 2-1 :D det gillas skarpt, sen blev det donkan snabbt och efter det lite bråk i bilen kom vi fram till vd vi skulle ha, haha, jag åt däremot inget, lilla duktiga Mia :P sen kom  Tobias till mig vid 12 tiden och sov över, mys mys :) 

Idag lagade jag lite pannkakor sen käkade vi i sängen och kolla tv :P han drog vid 3 så har precis blivit klar med allt, ska till hörby snart. Ska träffa lite klasskompisar, grilla och bara a det mys. Tack och lov kör Jonna till Hörby så slipper tåg & buss ;D

Nej nu måste jag rusa, glöm inte Emelies solglasögon (upprepning ett antal gånger ;D) 

Pussa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0