Liseberg ;D

Liseberg i lördes, sjukt roligt ;D Lätt av vi gör om detta. Det bästa var fan Sandys miner när vi åker balder, Sandy hatar berg och dalbana och efter mkt övertalning lyckades vi få upp henne. HaHaha OMG säger jag bara, skadat roligt, sika miner hon ligger inne med, en av dem får ni se nedan ;D <3 Så mkt kul som hände så orkar inte berätta allt xD

In i tunnel på väg till


Jojje moonar xD


Sandy & Angelica i jukeboxen, enda karusellen som jag hann fota innan den startade xD


Uppsvingen, skadat rolig, dock tog det ett tag innan jag vågade mig upp i den xD


Jonna & Jojje


Lulle & Roos


Sandy & Ronna


Angei & Jag


Kräng, Kolla Jojjes min, går inte att bli bättre xD


HAHAHAHA, JAG DÖR!!!! KOLLA SANDYS MINE (den mörke xD)


Min lilla Gunther jag fick av Ronna ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0