Gårdagen

Var och såg HIF igår med Marie efter en kall goé öl på dickens. Så jäkla härligt, HIF vann med 3-2, spännande match och vi behövde verkligen dem poängen.
 
Efter HIF körde pappa mig till Sandy där Angei, Jojje & Jack redan var. Pratade lite sen skulle vi till sofiero och se om glasskiosken va öppen. hahaha, katastrof, ingen hittade och alla satt och pekade åt olika som vi skulle svänga till. När vi nästan hittat dit och kör vid kusten kör vi förbi en stannad bil på en parkering med ett gammalt par i och jojje klämmer in med den bästa kommentaren " jag lovar att dem precis har haft sex i bilen, kolla på dem" som jag skrattade och va skitkul då vi befann oss på ett av dem finaste och dyraste områdena i hbg om det inte är det finaste x) glasskiosken hade stängt så vi drog istället till donkan. haha, där en bil som var bunden/bärgades till en annan bil så när den den första bilen stannade i korsningen så rullade den andra på bilen sen bara körde den första bilen iväg så repet lossnade och där stod den trasiga bilen mitt i korsningen, haha xD

När vi kommit hem igen till Sandy kom Ronna och sen Skoog & Bengan som hade med sig burger king.haha slutade med att alla blev sugna och stack till burger king förutom jag, skoog & bengan. Var hos Sandy till 3, jag och Sandy mötte Jack & Jojje i skitgubbe där man spelar som vanligt att alla har sina kort och sitter blandade men att man försöker spela fram sin lagkamrat och själv komma ut före den sista av motståndarlaget går ut. lite komplicerat men skitroligt, satt och skrek åt varandra, haha.

Läste ut HPboken i lördes med så har börjat på den siste nu, bara läst den en gång :P Bilder från mormor & morfar nedan

Min bror som odlar skägg ^^




Bror & Kusin


Mormor, Jag & Moster Janet


Baksidan av mormor &morfars hus


Trädgården


Mat



En blomma morfar har som bara blommar på kvällen-natten


Folket beundrar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0