En bra start på morgonen

Började morgonen med en fruktsallad till frukost, mkt smarrigt. Harry Potter premiär på onsdag, wieho, som många redan vet är jag en riktig HP nörd som läst alla böckerna mer än en gång, haha, förutom den sista (a) Som traditionen följer ska jag sjävklart se filmen på premiären, självklart! Började igår lite smått att läsa boken till filmen som kommer nu (Halvblodsprinsen). Tredje gången jag läser den nu men lika bra att uppdatera sig innan filmen så man kan klaga på allt de missat  >.<  HP-böckerna är faktisk anledningen till att jag började läsa böcker som inte handlade om delfiner och valar ^^ sen 11åring har jag varit fast i bokvärlden. 

 Idag vet jag inte riktigt vad som händer, pratade lite med Jonna så kanske blir ngt med han, jojje & ronna. Rätt tråkigt väder ute med växlande molnighet :( Ska snart klä på mig lite kläder och gå ut i trädgården. Såga ner en gren till hamstern från äppleträdet, samla in lite gott från trädgården till hennes kvällskål och gå igenom lite kläder. Ska till tassebo på lördag. Det är ett hem för hemlösa katter som jag praktiserade hos i 2:an. Dem har loppis varje lördag så ska skänka lite böcker, kläder och skor :) Ni kan själva hjälpa till att ge katterna bättre förutsättningar genom att gå in på deras hemsida - http://www.djurhemmet-tassebo.se/

Läste nyligen att Jude Law är Diors nya ansikte utåt  :D intressant. Enligt mig är Jude Law en av hollywoods snyggaste hunkar ;)

Fruktsallad med banan, äpple & grapefrukt - det vi hade hemma x) och bravojuice, ska helst vara provivas fruktdrycker :)


Charlie har tagit över Gastons plats i gungan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0