Ny frisyr

Hej alla glada och frusna människor =)

Idag har jag varit hos frisyr,varför inte inleda det nya året med en ny frisyr? självklart. Dem fleta fattar inte hur jag vågar klippa mig innan nyår med tanke på att det är kort på ena sidan och långt på det andra. Men vad är livet utan att man vågar så självklart chansar jag och det blev skibra, skitnöjd. Jag är sån människa som tröttnar snabbt på mitt håroch gillar att klippa nya frisyrer iaf 3 ggr om året. Palla ha likadant hela tiden tröttnar typ efter 2 månader endå x) host host, vi vet ju vem jag syftar på, haha " åh jag ska klippa mig (kolla på 100 frisyre)" kommer tillbaka med typ 2 cm kortare och samma jävla lugg omg x) nej, nu ska vi inte vara såna, time for pics ;)

Before: (lite halvkassa bilder)





After:




Kommentarer
Postat av: Billy

Ovanligt du hänger bland godiset och chipsen ;)

2010-01-02 @ 00:13:26
Postat av: Lizettte

Himla snygg frilla!! Två tummar upp från mej ;)

2010-01-02 @ 09:50:09
Postat av: Mia

Billy: flabben, köpte faktisk bara tuggummi ;)

Lizette:Tack så mkt Lizette :)

2010-01-02 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0