En mysig Fredag

Igår blev det mys med älskling framför tv:n Vi kollade ice age 3 och gick sen och la oss. Helt ok film med jättesöta dinosaurier ;)

Idag blev det frukost på sängen framför Signs (Tobias hade tydligen inte sett den) och sen stack han vid halv 4. Så då städade jag lite och planerade morgondagen (Väla,julshopping) med Mamma :)


Pappa har köpt listerna till rummet idag (det sista som är kvar i rummet) sen ska jag äntligen flytta in :D så skönt, börjar verkligen få panik, fick nästan det imorse pga det är så trångt och mycket grejor överallt, är inte van vid det. Men snart så :D

Just nu är det Idol i Sandys soffa med hon, Angei, Carro & Martina. Tove kte precis ut och Erik & Calle gick vidare. Mitt andra avsnit jag sett, haha. Men gillar Calles röst som in i och Erik är jävligt bra! Han kommer ju vinna! Kanske en rockartist är född? det tackar man så fall för. 

See ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0