Avdammade festbilder från december och uppdat.

Helgen har varit super :)

Fredag: Älskling kom en stund på dagen och mös, sen körde han mig till ICA, handla julmust. Sen stack han och jag mötte upp mina pinglor,  Malin & Emelie, sen blev det ICA, haha, lite mer handel av onyttiga saker.

Väl inne i värmen hos mig började vi förbereda lite inför maten och vänta in  Jonna som hade problem i grisstallet med sina grisar. Men även hon lyckades anlända och vi kollade bonde söker fru, käkade lövbiff och potatisgratäng, mums. Sen stack Jonna igen efter en stund, hårt arbetande kvinna ;) Men vi andra kollade film och gick sen up till mitt rum och snackade in på halv 4-4 på natten. Sen somnade vi gott x)


Lördag: Lämnade av Malin och Emelie på stationen sen bar det hemåt igen, fixa sig lite och sen åka in till stan, till mammas kusin eller ngt. Brukar ha en "julsläktträff" hos dem. Väldgt trevligt, sen kom älskling också på kvällen vid 10 och vi satt kvar en stund med den andra ungdomarna. Jag blev lite på lyret men det va ett tag sen så det kunde det gott vara :) Sen hemåt till min säng och krypa till kojs :)

Söndag: Tog det lugnt denna dagen. Tobia stack vid 2 för att han och hans syskon skulle ha julpyssel :P så då passade jag på att städa mitt rum och sånt, väldigt trevligt :) sen blev det OTH och GG innan älsk kom igen :)
Vi har suttit och kollat mysteriet på greveholm hela söndagen :P

Måndag: Följde med pappa och lämnade pajas 8 imorse hos veterinären för att ta bort 1 valptand. Köpte frallor till mig och Tobias. Sen stack hanvid halv 10, skulle kolla lägenhet och jag och mamma körde till hunduppfödaren. Gunilla fyller år idag så lämnade julklappar och födlsedagspresent samt åt frukost igen x)

Efter det blev det väla en snabbis, hämta Pajas och hem. Resten av dagen har jag legat i sängen,seg och trött. Precis kollat en dokumentär om späckhuggare, mkt intressant :)


Decembers festbilder

Jag och Ronna, lökiga, varma, härligt x)



Hos Sandy, hela gänget förutom Sandy herself.


Jadåå ;)



Carro & Josse :)



Hemma hos Martina on her B-day



Moi







VIP bord, vin och pepparkakor, haha x)




Hhahaha, Ronna och jag ser alltid glada ut x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0