Internationella Orgasmdagen

Som tidigare nämnt är det den Internationella orgasmdagen idag.

Jag tänkte prata lite om mitt privatliv och hur jag ser på sex :P

Som nog många av mina vänner redan vet så har jag inte haft sex på prick ett halvår igår ^^ haha, wieho. Varför frågar måga av mina kompisar och nytt folk. Ja, anledningen är rätt enkel för mig. Jag är en sån person som endast har haft sex med killar jag är tsm med och har fortsatt med det. För mig är det bästa sexet med en människa man tycker om väldigt mycket och älskar. Man behöver inte ens komma med denna person utan bara känslan att man gör ngt så intimt och personligt (som det är för mig) räcker mer än väl. Så varför då nöja sig med one night stands och kk? Jag har testat KK med ett ex men nej.  Det är inte min grej och känns helt fel för mig, jag vill ha det med ngn som jag vet tycker om mig och som jag kan lita på som inte dagen efter sätter på en annan, utan han tillhör endast mig.

Nu får ni inte tro att jag ogillar och ser ner på människor som har KK & one night stands för om sanningen ska fram, vet jag inte ngn som gör som jag utan mina kompisar har både kk & one night stands och jag älskar dem lika mkt för det och skulle aldrig kunna bråka eller ogilla ngn mer för det. Men för mig ska sex utföras mellan 2 personer som är tillsammans och jag som är rätt lekfull vill känna mig trygg och inte tycka att något är pinsamt med min partner :)

Allt för mig, nu ska jag snart hem till Sandy (:

XoXo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0