Full rulle

Hela dagen har det varit full rulle. Ska snart renovera rummet så har rensat, packat ned saker och organiserat. Puh, hårt jobb :P men klar för idag. imorgon blir det 1 låda till osv :) Har rensat bland mina väskor med, det behövdes :O sen skorna vill jag inte, kommer inte kunna slänga ngt endå xD Hämtade min nya vinterjacka som jag beställde förra veckan, en ljusbrun Henri Iloyd, me like :) behövs nu när marwin jackan börjar bli sliten och kappan känns en aning för kall.

Igår spelade HIF, vann med 2-1 mot hammarby, haha, så gott :D nu är vi SERIELEDARNA och måste fan hålla detta nu. 10 år sedan vi vann allsvenskan sist och det är på tiden igen! För övrigt spenderade jag måndagen hos Tobias :) På söndagen såg vi änglar & demoner, en bra film som jag rekomenderar, men måste nog erkänna att jag gillar da vinci koden lite bättre ;) det är ngt med religion och gamla historier som fascinerar mig, är nog därför jag gillar Dan Brown serien så mkt :)

Ska snart ut och jogga lite, är lite sugen på godis, äter inte det lika ofta längre, blev lite i lördes & söndes men bara några bitar :O så ska utnyttja kroppens behov av snabba kolhydrater efetr ett träningspass genom att jogga till ica, köpa lite godis och sen jogga hem för att sedan kränga lite ;) när vi endå är inne på jogga så måste jag berätta en sak om när vi var i danmark för att se metallica. Vi anländer då till Forum numera kallad för hälsostaden ^^ och möts av en massa danskar, nästan INGEN går som en vanlig svensk utan alla JOGGAR, POWERWALKAR eller CYKLAR! snacka om att vi var förvånande och visste knappt vart vi sulle ta vägen vid denna syn men som vi är gick vi lite, skrattade åt allt och hittade en plats i centrum på en trottoar. Där satte vi upp våra brassestolar, tog fram kakor, rökte och krängde medan folk stirrade ut oss, haha xD Här kommer svenskarna typ ^^ lätt ett av dem bästa minnena från den resan ;)

Henri Iloyd jakan :)



Tequila på sin favoritplats - elementet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0