Besök på väla

Dagen startade med att storhandla med mamma och efter lite krångel med bilen, haha, var vi hemma igen så att Tobias kunde hämta mig vid 1.Han frågade mig igår om jag inte ville följa med till väla, dum fråga, självklart vill jag med till väla ;) Shoppade lite underkläder,en grå body med vit text och ett par gråa leggins - snyggt till hösten :)

Sen körde vi hem och åt lite nudlar och myste innan han var tvungen att bege sig till jobbet. Jag jobbade även lite idag och tog en joggingrunda dit :) Annars har det blivit packa skolväskan och lite ånt smått.

Imorgon fyller jag år, ser man på ser man på ^^ önskade mig inget förutom en bok som jag fick i söndes så får se :P

Nu ska jag kolla lite tv och så.

Höstmode 2009 från Twenty8twelve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0